- Poznaj sposób działania mechanizmów wyszukiwania w internecie
- Naucz się tworzyć strony łatwe do odnalezienia i odpowiednio je reklamować
- Odkryj sekrety skutecznego pozycjonowania i optymalizacji serwisów WWW
Mówi się, że jeśli czegoś nie można znaleźć w sieci, to rzecz ta prawdopodobnie nie istnieje. W obecnych czasach nikt – a zwłaszcza żadna firma – nie może sobie pozwolić na internetowy niebyt. Jednak nawet najlepsza strona to jeszcze nie wszystko. Co z tego, że Twoja witryna będzie powalać jakością treści i grafiki, jeśli nikt nie będzie w stanie jej szybko (lub w ogóle) znaleźć w czeluściach sieci? Aby uniknąć tego przykrego scenariusza, tysiące webmasterów głowią się co dzień nad właściwym pozycjonowaniem swoich stron. Chcesz być o krok przed nimi? Sięgnij po właściwe źródło informacji!
“Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III” to książka niezwykła. Autorzy odważnie łamią tabu, dzieląc się z czytelnikami swoją dogłębną wiedzą i praktycznym doświadczeniem, uzyskanym w ciągu wielu lat pracy w branży SEO. Zaktualizowana treść pozwoli Ci nadążać za najnowszymi trendami w dziedzinie pozycjonowania i optymalizacji witryn. Z lektury poradnika dowiesz się, jak tworzyć i poprawiać kod stron, aby odnosiły one sukces w internecie, jak wykorzystywać sposób działania mechanizmów wyszukiwania i możliwości oferowane przez serwisy społecznościowe w celu zwiększenia ruchu na witrynie oraz jak zarabiać na swojej działalności sieciowej.
- Zasady działania mechanizmów wyszukiwania
- Skuteczne metody pozycjonowania stron
- Właściwe projektowanie układu serwisu, systemu nawigacji i grafiki
- Wykorzystanie różnych rodzajów odsyłaczy
- Sposoby poprawiania indeksacji serwisu
- Techniki monitorowania ruchu na stronie
- Przegląd narzędzi przydatnych w pozycjonowaniu
Damian
Chciałbym się dowiedzieć – jak ta część/wydanie – ma się do wydania pierwszego z 2007 roku ? Mam je – i zastanawiam się czy jest duża różnica między nimi ? Mam zamiar wziąć pozycjonowanie na poważnie – nie tylko swoich ale może i cudzych stron …
Czy tracę coś nie posiadając III części ?
Jak Pan ocenia możliwości/umiejętności osoby kompletnie zielonej w tym po przeczytaniu i przećwiczeniu wszystkiego co zawarte w niej (1 części)?
Mam nadzieję że po przeczytaniu – będę mógł się mierzyć z takimi firmami które pozycjonują za pieniądze-i wyjdzie to jako tako?
Czekam na odpowiedzi…
Bartosz Danowski
Panie Damianie trudno na to pytanie odpowiedzieć ponieważ SEO to taka dziedzina w której wszystko się zmienia z dnia na dzień. Od pierwszego wydania było tyle zmian, że trudno to tutaj wymienić.
Pierwsze jak i trzecie wydanie zawiera podstawy. Poza tym w trzecim wydaniu zamieściliśmy sporo na temat rzeczy, które weszły w ostatnim czasie. Dlatego uważam, że w przypadku SEO obowiązkowo należy czytać najnowsze wydania książek i dodatkowo uzupełniać je o wiedzę z internetu np. z forum.optymalizacja.com.
W przypadku gdy chce Pan zając się świadczeniem usług nie czytając trzeciego wydania nie zna Pan najnowszych tendencji na rynku. Czytając III wydanie i tak musi Pan zacząć bywać na podanym wcześniej forum. Bez tego o pozycjonowaniu na dużą skalę mowy być nie może.
Moim zdaniem osoba początkująca po lekturze pierwszego wydania pozna podstawy i na tym koniec. Reszta zmieniła się tak bardzo, że bez solidnego wgryzienia się z obecne trendy nic nie da. Uważa również, że sucha wiedza bez praktyki to za mało aby konkurować z firmami działającymi na rynku.
PS
Na maila nie odpowiadam bo z tego co widzę ma dokładnie taką samą treść.
Damian
Jak na razie wgryzłem się w 1 część i jest na prawdę interesująca :)
Oczywiście dziękuję za link – będę stałym czytelnikiem forum :D
Oczywiście też zagłębię się w SEO – chcę po prostu potrafić pozycjonować strony na swoje potrzeby – optymalizacja i pozycjonowanie stron za pieniądze to już wyższa dziedzina :)
Co do praktyki … będę próbował – tylko przydałoby się chyba nauczyć też html’a i jeszcze przynajmniej jednego języka programowania żeby zacząć rozwijać się,nie?
Proszę o odpowiedź i dziękuje za wspaniały poradnik i pracę w to włożoną – czekam na kolejne części – wydanie 4 na pewno kupię :)
Bartosz Danowski
Myślę, że warto poznać jakiś język programowania związany z WWW. Wtedy łatwiej będzie prowadzać niektóre rozwiązania związane z SEO na własnej stronie.
Elektroniczny
Obserwuje ten blog od kilku miesięcy i nie mogę się nadziwić, że masz czas tyle postów pisać. Gratuluje!
Paweł
Przy nauce SEO warto korzystać z rożnych źródeł artykuły, fb, kursy, szkolenia, ale i książki. Czekamy na kolejne wydanie książki o pozycjonowaniu.
Bartosz
Jak na razie zagłębiłem się w treść “Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III” i muszę przyznać, że jest to pozycja absolutnie wyjątkowa. Autorzy, Bartosz Danowski i Michał Makaruk, robią fantastyczną robotę, demistyfikując skomplikowany świat SEO i optymalizacji stron internetowych. Co więcej, sposób, w jaki przekazują wiedzę ? bezpośrednio i zrozumiale ? sprawia, że nawet osoby początkujące mogą czuć się zachęcone do eksplorowania tajników pozycjonowania. To wydanie, wypełnione aktualnymi informacjami i trendami, jest bezcennym zasobem dla każdego, kto chce nie tylko zrozumieć, ale i efektywnie zastosować strategie SEO w praktyce. Cieszę się, że mogłem poszerzyć swoją wiedzę dzięki tej lekturze i z niecierpliwością oczekuję na kolejne edycje, które, mam nadzieję, będą kontynuować tradycję przekazywania rzetelnej i praktycznej wiedzy.
Mikołaj
W dzisiejszym świecie, gdzie dominacja w internecie jest równoznaczna z sukcesem, “Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III” autorstwa Bartosza Danowskiego i Michała Makaruka, jawi się jako nieoceniony przewodnik po meandrach SEO. Ta książka z łatwością przekracza oczekiwania, dostarczając zarówno teoretycznej podstawy, jak i praktycznych wskazówek, które są niezbędne do skutecznego pozycjonowania. Co ważne, autorzy nie skupiają się jedynie na podstawach, ale odważnie zagłębiają się w zaawansowane techniki, które mogą znacząco wpłynąć na widoczność strony w internecie. Zaskakuje także aktualność poruszanych tematów, odzwierciedlająca dynamicznie zmieniający się świat SEO. Książka ta, stanowiąca skarbnicę wiedzy, jest obowiązkową pozycją na półce każdego, kto marzy o tym, aby jego strona nie tylko zaistniała w sieci, ale również odniosła spektakularny sukces.
miroslaw
To wspaniale, że książka “Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III” autorstwa Bartosza Danowskiego i Michała Makaruka spotkała się z tak pozytywnym odbiorem. Zgadzam się, że różnorodność źródeł wiedzy, w tym książki, artykuły, kursy, i szkolenia, jest kluczowa dla głębokiego zrozumienia i skutecznego stosowania SEO. Literatura, która demistyfikuje SEO i czyni je dostępnym dla szerokiego grona odbiorców, stanowi cenny zasób w świecie, w którym technologie i algorytmy ciągle się zmieniają. Mam nadzieję, że ta książka będzie kontynuować swoje posłannictwo edukacyjne, inspirując kolejne pokolenia marketerów i specjalistów SEO do ciągłego rozwoju i innowacji w swojej pracy. Czekam razem z Wami na kolejne wydania i nowe wglądy, które pomogą nam jeszcze lepiej zrozumieć i wykorzystać potęgę pozycjonowania w cyfrowym świecie.